Kuulumisia no.2

Moikka pitkästä aikaa !

On ollut kyllä todella aktiivista tämä blogin kirjoittelu..krhm. Mutta täällä sitä taas ollaan, elossa ja hengissä (ainakin melkein). Viime postauksen jälkeen on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista. Mulla meni polvi sijoiltaan kuukausi sitten, mutta selvisin säikähdyksellä eikä tarvinnut mennä leikkauttamaan sitä. Nivelsiteet venähti ja polvi oli pitkän aikaa kipeenä ja jumissa, mutta nyt se toimii melkein kuin uusi.

Koulun penkillä minä oon lähinnä istunut, mutta kyllä sitä on koitettu muutakin tekemistä elämään keksiä. Olen mm. palannut valokuvaamisen pariin. On ollut kyllä kivaa päästä kuvailemaan pitkästä aikaa ja opettelemaan uusiksi valokuvaamisen taidot.

Tein itselleni portfolion tänne, johon pääsee blogini ylä-palkissa olevasta linkistä ”Portfolio”, yritän päivitellä sitä parhaani mukaan, kun tulee mentyä kuvailemaan ja olen saanut muokattua ne.

Tehtiin tänään yksi aika iso suunnitelma ja liike tulevaisuuden kannalle poikaystäväni kanssa. Olen niin täpinöissäni siitä ! Kerron siitä sitten ehkä tulevaisuudessa lisää, nyt en vielä uskalla alkaa sitä hehkuttamaan.

Tahtoisin päivitellä tätä blogia useammin, mutta en tiedä miten saisin potkittua itseäni takamukselle, että saisin aikaiseksi kirjoitettua jotain.

stamp ArtsyApina

-Ada

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s